.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با بازخوانی کلاهی که در کمیسیون تلفیق بر سر مازندران رفت .....
بررسی بودجه در مجلس ؛ نماینده مازندران کجا هستند ؟!
شمال نیوز : واقعا این نمایندگان چه کاری مهمتر از حضور در کمیسیون تلفیق و دفاع از آب دریای مازندران داشتند که آنرا ترجیح دادند ؟ این آقایان ، سال آینده و در کوران رقابت های انتخاباتی چه جوابی به مردم خواهند داشت ؟....
بررسی بودجه در مجلس ؛ نماینده مازندران کجا هستند ؟!

شمال نیوز: درحالی که طی روزهای گذشته بررسی لایحه بودجه سال 98 در دست بررسی مجلس است غیبت برخی نمایندگان استان مازندران در این روزهای جساس مجلس جای تعجب دارد !

به گزارش شمال نیوز ، تصویب لایحه بودجه سالانه کشور؛ حساس ترین و مهمترین بخش عملکردی منتخبان مردم در خانه ملت به شمار می آید و انتظار این است که نمایندگان مردم درتمامی حوزه های انتخابیه ضمن حضور در مجلس در مخالفت و یا موافقت با لایحه بودجه به اظهارنظر پرداخته و به دفاع از حقوق اقشار مختلف مردم در لایحه همت گمارند.

متاسفانه برخی ازنمایندگان مجلس که با شعارهای دهان پرکن و اظهارنظرهای آن چنانی پای به خانه ملت می گذارند؛ درعمل اقداماتی را انجام می دهند که دور از شأن یک نماینده بوده و گاهاً جایگاه قوه مقننه را تنزیل می دهند!

درمراسم هایی همچون بحث وبررسی پیرامون لایحه بودجه سالانه و استیضاح وزیران دولت که جزو مهمترین کارهای منتخبان مردم محسوب می شود و اغلب از طریق سیما جمهوری اسلامی و به طور زنده پخش می شود؛ رفتار برخی نمایندگان به قدری زشت و ناپسند است که گویی برای وکلای محترم به تفریح رفته اند و همایش های دورهمی برپاشده است؟!

لایحه بودجه 98 برای بررسی جزییات و تصمیم نمایندگان درباره دخل و خرج یکساله کشور در حال بررسی است و برخی نمایندگان که گویی وظیفه مهم و اصلی خود را فراموش کرده اند و درحوزه های انتخابیه خود حضور دارند.

ماجرای غیبت چند نماینده مازندرانی در جریان تصویب بودجه طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان که اوج این بی توجهی به شمار می رود و سبب شد تا نمایندگان با انگیزه سمنانی با استقاده از فرصت عدم حضور نمایندگان شمالی به تصویب بودجه آن بپردازند .

واقعا این نمایندگان چه کاری مهمتر از حضور در کمیسیون تلفیق و دفاع از آب دریای مازندران داشتند که آنرا ترجیح دادند ؟ این آقایان ، سال آینده و در کوران رقابت های انتخاباتی چه جوابی به مردم خواهند داشت ؟

البته این ماجرا سر دراز دارد و حتی در جریان تصویب لایحه بودجه نیز ادامه دارد و جالب این که یکی ازمنتخبان مردم مازندران در مجلس هم اذعان کرده غیبت داشته و در جریان تصویب لایحه بودجه درخانه ملت حضور ندارد!

امروز مازندران به عنوان قطعه ای ارزشمند از کشورمان در عرصه های مختلف از مشکلات عدیده ای رنج می برد و انتظار می رود در فصل بررسی بودجه سال آینده کشور؛ همه نمایندگان معزز از خطه مازندران حضوری شایسته و موثر در مجلس داشته و از منافع کشور و استان تمام قد دفاع نموده تا سال آینده مازندران سهم شایسته ای از بودجه به خود اختصاص دهد!

از منتخبان مردم در استان انتظار می رود از لحظه به لحظه فرصت ها در مهمترین مرکز تصمیم گیری در نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت رفع مشکلات مردم شریف و پیشرفت استان مازندران استفاده بهینه نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.